Opinia użytkownika: Koziorożec
Dotycząca firmy: AVON
Treść opinii: Zamówiłem przez stronę internetową dla żony kilka produktów wskazując na konsultantkę najbliżej naszego miejsca zamieszkania, której oferta znajduje się na stronie internetowej Avonu, otrzymałem drogą mailową potwierdzenie zamówienia i wiadomość iż konsultantka skontaktuje się zemną w ciągu 24 godzin. Niestety nikt zemną się nie skontaktował. Kilka chwil temu dostałem kolejnego maila od Avonu gdzie w temacie jest napisane iż nie znaleziono konsultantki i że w ciągu 24 godzin skontaktuje się zemną następna konsultantka. Nie rozumiem, są podane osoby współpracujące z Avon najbliżej naszego zamieszkania a naraz się okazuje, że nikogo nie ma. Czyżby klienci byli wprowadzani w błąd? Nie podoba nam się taka opcja zakupów nie czujemy się ważnymi klientami. Żona od kilku lat systematycznie korzystała z produktów Avon i regularnie je zamawiała. Niestety wyprowadziliśmy się i mamy problem ze znalezieniem konsultantki Avonu, której dostarczanie nam kosmetyków najbardziej by nam pasowało. Nie chce nam się uwierzyć, że w tak dużym mieście jakim jest Poznań na tak dużym osiedlu by nikt nie rozprowadzał kosmetyków Avonu. Niestety sklep internetowy mnie nie powalił, wręcz zaskoczył i to nie pozytywnie:(