Opinia użytkownika: nakizakura
Dotycząca firmy: Fitness Platinium
Treść opinii: Zachowanie dziewczyn w recepcji jest momentami drażniące: podczas obsługi rozmawiają z koleżankami, szperają wśród rzeczy pod ladą, przez co zwykłe podanie karty czy kluczy zajmuje wieki. Akurat pech chciał, że w środę są chyba jakieś oblegane zajęcia, bo kolejka była naprawdę ogromna. Z trzech dziewczyn tylko jedna przyjmowała karty, dwie pozostałe a to patrzyły w dal, a to rozmawiały ze sobą o czymś. Staliśmy chyba 15 minut po to tylko, by usłyszeć, że nie ma wolnych szafek. Nie rozumiem, czemu żadna z tych dziewczyn nie zwróciła uwagi wszystkich osób w kolejce i nie powiedziała głośno, że szafki będą wolne za 10 minut, jak już skończą się poprzednie zajęcia. Przez to wszystko zrobił się zator, a i tak wiele osób rezygnowało, słysząc, że muszą tyle czekać. W dodatku jedna z pracownic właśnie ten moment wybrała na uzupełnianie wody mineralnej na stojaku przy drzwiach (zaznaczam, że nadal było tam dużo dostępnych butelek) - przez to było tam jeszcze mniej miejsca i klienci, którzy wychodzili, musieli przeciskać się przez tłum. To nie wina recepcji, że jest tu ciasno i że nie było kluczyków, ale sprawniejsza obsługa i trochę chęci naprawdę wiele by pomogły. Często długo czekamy, nawet gdy w ogóle nie ma innych klientów.