Opinia użytkownika: Koziorożec
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Jestem długoletnim klientem plusa i przyznam się rozczarowuję się z roku na rok. Na szczęście nikogo nie było więc szybko zostałem obsłużony. Zależało mi na konkretnej informacji odnośnie wybranego telefonu, który to polecono mi przez obsługę klienta w Plusie poprzez rozmowę telefoniczną. Pani sprzedawczyni po sprawdzeniu danych w systemie nie potwierdziła takich warunków jakie zaproponowano mi przez telefon. Weryfikując dwie różne wersje w internecie okazuje się, że nie zgadza się to co przekazuje Pani sprzedawczyni w salonie Plusa jak i osoba z obsługi klienta. Nie rozumiem już nic, trzy źródła informacji i trzy różne wersje i komu tu wierzyć? W konsekwencji wyszedłem z niczym z salonu a i sama rozmowa z sprzedawczynią jakoś mnie nie powaliła gdyż nie potrafiła zinterpretować to co ode mnie usłyszała. Nie jestem zadowolony z wizyty w tym salonie.