Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Empik School

Treść opinii: Jeżeli chodzi o obsługę w recepcji to dramat, po takiej szkole oczekiwałem wyższej kultury. Pomimo, że napisałem test on-line (wynik: poziom wyższy 10) Pan recepcjonista twierdził, że jednak powinienem zacząć od niższego poziomu (zamiast wyższego 9-10 sugerował 7-8... niech zdecydują czy ten test jest miarodajny czy nie, traciłem swój czas na wypełnienie 80 pytań). Moja dziewczyna chwilę wcześniej podpisała umowę i co ciekawe Pan recepcjonista zaproponował mi ta samą umowę i ten sam sposób finansowania (bez żadnego skonsultowania ze mną po prostu wydrukował umowę). Przy tym ciągle upierając się, żebym na początku zaczął od niższego poziomu. Czy klient ma tu coś do powiedzenia? Nie podpisałem umowy.