Opinia użytkownika: Magdalena_3394
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Ponieważ trzy razy w ciągu ostatnich dwóch miesięcy miałam okazję odwiedzić ten punkt - mogę śmiałopodsumować, że standardy obsługi klienta -w podstawowym ujęciu są stosowane minimalnie:- klient nie jest witany w żaden sposób przy wejściu, ani nawet po kilku krokach dalej- średni czas zauważenia i podejścia do klienta, który jest wyraźnie zainteresowany konkretnym meblemto ponad 3,5 minuty...Niezależnie kto mnie obsługiwał - sprzedawca zadał tylko jedno lub dwa pytania, brak więcanalizy, poznania potrzeb i oczekiwań klienta, również na etapie obiekcji, wątpliwości - obsługajednoznacznie i pewnie nie potrafi na nie zareagować. Dialog ciągnie się jakby w nieskończoność,aż jako klient mam wrażenie, że sprzedawcy wcale na sprzedaży nie zależy...(?) Brak etapu zamykania sprzedaży, jako klient nie czułam się ważną osobą, która ma przy sobie prawdziwego doradcę.W salonie panuje tak martwa cisza, że 3-4 segmenty dalej mimo niby cichego głosu- słyszę prywatną rozmowę sprzedawcy z za lady...Żadna miła chiloutowa np. - muzyka w tle nie umila mi spaceru wśród alejek...Wiele elementów więc jest do gruntownej natychmiastowej poprawy.