Opinia użytkownika: Dawid_402
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Wjeżdżając na stację zwróciłem uwagę na jej oświetlenie, stacja była widoczna, tablica z cenami działała. Gdy zająłem odpowiednie stanowisko, natychmiast podszedł do mnie pracownik o imieniu Adrian. Mężczyzna miał około 32 lat, jego wzrost to około 180cm. Pracownik stacji zapytał mnie, czy zatankować do pełna, jakie paliwo zalać, zapytał rownież o to, czy potrzebuję płyn do spryskiwaczy. Następnie podał mi numer stanowiska i zaprosił do kas. W tym miejscu dodam, że dystrybutory były dobrze oznaczone, wyświetlacze były wyraźne. Przy każdym dystrybutorze były reklamy Plusa, pojemniki z wodą oraz ręczniki i jednorazowe rękawiczki. Po wejściu na stację zwróciłem uwagę na półki z towarem, wszystko było dobrze wyeksponowane, poukładane, a cenówki były w widocznych miejscach. Pan z obsługi zaprosił mnie do kasy, przywitał i pożegnał mnie zwrotem grzecznościowym. Zaprosił do zakupów po raz kolejny. Podczas płatności zapytał mnie o to, czy potrzebuję paragonu, czy faktury. Wydał mi paragon i wydruk z karty. Pracownicy ubrani byli zgodnie z obowiazującym na stacji standardem.