Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Starbucks
Treść opinii: Jakość obsługi po wizycie w tym punkcie mogę ocenić przyzwoicie.Na główną ocenę mojej opinii złożyło się zachowanie personelu, a przede wszystkim osoby (dziewczyna, wiek ok. 22 lat) która mnie obsługiwała.Elementy urządzenia lokalu, jego wygląd (dekoracje już świąteczne, muzyka) bardzo pozytywnie wpływają na przebywanie i chęć odwiedzania tego miejsca. Tak, też było i w moim przypadku. Jednak analizując jakość obsługi pewne elementy bardziej rzuciły obraz na całość wizerunku. Osoba obsługująca, bardzo miła i sympatyczna dziewczyna, powitała mnie grzecznie i po chwili poprosiła mnie o złożenie zamówienia. Zadając pytanie dotyczące potencjalnego zamówienia odpowiedziała mi w sposób wystarczający, złożyłem zamówienie. W między czasie podczas składania zamówienia, przy ladzie siedziała osoba (także dziewczyna), która prowadziła rozmowę z dziewczyną która mnie obsługiwała- nie lubię takich momentów, czuję się wtedy lekko zdezorientowany i jak osoba traktowana mniej poważnie... bo przecież Panie rozmawiają, a ja odrywam jedną od rozmowy.Zająłem miejsce, pierwsze możliwe najbliżej miejsca odbioru napoju. Po niedługiej chwili usłyszałem mało wyraźnie swoje imię. Podszedłem do miejsca odbioru, napój czekał. Skonsumowałem go w miłym i przyjemnym miejscu (dekoracje, muzyka), po ok. 25 min. podziękowałem i żegnając się ( werbalne pożegnanie) wyszedłem - nie usłyszałem pożegnania.Te elementy, znaczące podczas obsługi które trochę wpłynęły na moje odczucia na osobę która mnie obsługiwała, znacząco nie wpłynęły na smaczny napój który spożyłem. Nie smak jednak pozostaje...