Opinia użytkownika: Karolina_2093
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: W przychodni jestem dosyć często (małe dziecko). W sezonie zachorowań bywa, że jestem tam dwa, trzy razy w tygodniu. I niestety nie mam dobrych doświadczeń związanych z obsługą, czyli z pracą recepcji. Począwszy od prób dodzwonienia się do przychodni, skończywszy na próbie dostania się do gabinetu. Panie pracujące w recepcji zawsze mają "focha", rozumiem stres i presję takiej pracy, ale wydaje mi się, że nad pewnymi standardami można popracować. Tym bardziej, że mam porównanie z innymi przychodniami tej sieci, ale i innych dużych firm.Do poprawy jest sposób komunikowania się z pacjentem/interesantem - bardziej życzliwy, z uśmiechem. Do poprawy jest również czas poświęcany w recepcji na prace niezwiązane z zapisywaniem i obsługą pacjentów - 4 panie siedzące na stanowiskach i tylko dwie sprawnie zapisują i przyjmują pacjentów.