Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tally Weijl
Treść opinii: Do tej pory bardzo lubiłam ten sklep, być może dlatego, że sama poruszałam się po sklepie, nie musząc prosić o pomoc nikogo z obsługi.. Jednak wczoraj miałam styczność z kierowniczką sklepu, która potraktowała mnie bardzo bezczelnie. Przy załatwianiu sprawy reklamacyjnej, zapytałam, czy jest możliwość sprawdzenia czy płaszcz, który reklamowałam jest w innym skepie ''tajli wejli'', w odpowiedzi usłyszałam ''proszę Panią to jest TAJLI WEJL, a nie PINKY ŁINKI''. Powiem szczerze, że było to bezczelne i oburzające, poza tym Pani miała minę jakby męczyło ją to, że musi załatwić reklamację. Ponadto inne płaszcze na sklepie miały pourywane guziki i nikt nawet tego nie zauważył. Kolejnym razem zawitam do sklepu w innym mieście.