Opinia użytkownika: Renata_414
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W dniu 24-11-2014 r. zadzwoniłam na infolinie, aby wyjaśnić pomyłkę, która powstała w trakcie zapłaty za rachunki. Posiadając dwa telefony w sieci T-Mobile posiadam dwa rachunki do zapłaty. W trakcie płatności za dwa ostatnie rachunki podałam nr konta posiadany dla drugiego numeru telefonu.Po pewnym czasie otrzymałam przypomnienie o konieczności zapłaty, pomysłałam, że wpłaty nie zostały zaksięgowne. Po kilku dniach okazało się, iż zablokowano mi połączenia wychodzące z uwagi na brak zapłaty , po czym pojawiła się opcja, że jeśli zapłaciłeś zaległe faktury bądź zapłacisz w terminie dwóch dni naciśnij dany przycisk, co uczyniłam. Sprawa jednak nie dawała mi spokoju i w trakcie kolejnego sprawdzenia realizcji przelewów zauważyłam pomyłkę przy wskazaniu nr rachunku przypisanego dla drugiego posiadanego telefonu. W salonie T-Mobile powiedziano mi, że sprawę tą mogę wyjśnić tylko dzwonią na infolinię sieci, co uczyniłam. Niestety sprawy nie udało się załatwić, a jedynie dowiedziałam się żę przeksięgowanie wpłat zajmie miesiąc a w tym czasie telefon zostanie zablokowany, a sieć naliczy mi karę za brak zapłaty. Takie wyjaśnienie sprawy wydaje mi się złą wolą obsługi T-Mobile, gdyż wpącone pieniądze trafiły na konto sieci i po uzyskaniu przez nich informacji o pomyłce pieniądze powinny zostać przelane na właściwy rachunek i odpowiednio zaksięgowane. Jako długoletni klient sieci T-Mobile, posiadający kilka numerów w tej sieci stwierdziłam, że przy tak dużej konkurencyjnosci na rynku telefoni komórkowej po raz ostatni podpisałam umowę z firmą która w taki sposób traktuje klientów. Uważam że opisana sytuacja powinna zostać rozwiazana w sposób przychylny dla klienta., gdyż każdemu może przydarzyć się taka pomyłka.