Opinia użytkownika: Renata_414
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W dniu 23-11-2014 r. udałam się do salonu T-Mobile w Galerii Kościerskiej, aby wyjaśnić pomyłkę, która powstała w trakcie zapłaty za rachunki. Posiadając dwa telefony w sieci T-Mobile posiadam dwa rachunki do zapłaty. W trakcie płatności za dwa ostatnie rachunki podałam nr konta posiadany dla drugiego numeru telefonu.Po pewnym czasie otrzymałam przypomnienie o konieczności zapłaty, pomysłałam, że wpłaty nie zostały zaksięgowne. Po kilku dniach okazało się, iż zablokowano mi połączenia wychodzące z uwagi na brak zapłaty , po czym pojawiła się opcja, że jeśli zapłaciłeś zaległe faktury bądź zapłacisz w terminie dwóch dni naciśnij dany przycisk, o uczyniłam. Sprawa jednak nie dawała mi spokoju i w trakcie kolejnego sprawdzenia realizcji przelewów zauważyłam pomyłkę przy wskazaniu nr rachunku przypisanego dla drugiego posiadanego telefonu. Wobec czego wydrukowałam potwierzenia zapłaty i udałam się do salonu T-Mobile, gdzie pracownik powiedział tylko, że u niego nic nie mogę zgłosić jak chce to mam zadzwonić do punktu obsługi klienta, po czym zakończył rozmowę. Zaszokowałam się jego podejściem obsługującego oraz ignorancją dla mojej sprawy. Jako długoletni klient sieci T-Mobile, posiadający kilka numerów w tej sieci stwierdziłam, że przy tak duzej konkurencyjnosci na rynku telefoni komórkowej po raz ostatni podpisałam umowę z firmą która w taki sposób traktuje klientów.