Opinia użytkownika: Lukasz_27
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Nie wiem, jaka jest tego przyczyna, ale to co się ostatnio dzieje w Kauflandzie w Grudziądzu, zmierza w jakimś dziwnym kierunku. Do tej pory nie miałem żadnych zastrzeżeń, ale ostatnimi czasy, podczas kilku wizyt zaczynają się zmiany na gorsze. Mianowicie, to co mnie strasznie irytuje, to brak koszyków przy wejściu, trzeba po nie chodzić pod stanowiska kasowe. Obsługa, która do tej pory była miła, uprzejma i kompetentna, zaczyna stawać się opryskliwa i traktuje klienta jak zło. Przykład , pytam się o najtańszy ser, odpowiedź nie ma, odpowiadam, że widzę informację. Pani odpowiada, że informacja niech sobie wisi, ona wie najlepiej, w temprze głosu wyczuwalna złość. Chciałem uzyskać informację o skład kiełbasy białej surowej z ziołami. Odpowiedz brzmiała, " Nie mam, gdzieś wyrzuciłam, albo pan bierze, albo następna osoba". Jeszce taka sytuacja, która mnie dzisiaj naprawdę zirytowała i przelała szalę goryczy. Jest informacja, że jeśli czekam ponad 5 minut do kasy, mogę otrzymać bon. Po podejściu do stanowiska włączyłem stoper w tel z ciekawości, do momentu wyłożenia mojego towaru na taśmę minęło 7min, 21 s. Po skończonych zakupach podszedłem do BOK z informacją, że czekałem ponad 5 minut etc... Pani , która mnie obsługiwała, zadzwoniła do stanowiska kasowego z zapytaniem czy jest kolejka. Po otrzymaniu odpowiedzi, że nie ma, odpowiedziała mi, że bon się nie należy, a ja na to, że czekałem ponad 7 min i może sprawdzić na monitoringu. Odpowiedz brzmiała, ja wiem co do mnie należy, a panu się w tym momencie bon nie należy. Odpowiedziałem w porządku, ale to była moja ostania wizyta w tym sklepie. Dodam jeszcze, że moja opinia na temat pogorszenia się podejścia obsługi do klienta nie jest odosobniona. Jest mi nie miło, że jeden z moich ulubionych sklepów, traci na wartości przez niekompetencje pracowników.