Opinia użytkownika: Jakub_762
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Miejsce obsługi: Salon Plusa w Tesco ul OpieńskiegoWybrałem się do salonu Plusa w celu przedłużenia umowy. Po wejściu do salonu Pan mimo tego że nikogo nie obsługiwał przez kilka minut nie podszedł do mnie i o nic nie zapytał. W końcu sam zwróciłem się do konsultanta z informacją, że kończy mi się umowa i chciałbym wiedzieć co ma Pan do zaoferowania na co uzyskałem odpowiedź: a co by Pan chciał. Chciałem pozostać przy obecnych kosztach, więc poprosiłem Pana o sprawdzenie kwoty abonamentu którą płacę na co również nie dostałem odpowiedzi. Pracownik zaczął pokazywać oferty według wydrukowane cennika, więc poprosiłem Pana o wydrukowanie cennika telefonów dla danej taryfy na co również dostałem odpowiedż: " nie ma takiej możliwości"Gdybym miał polecać firmę, sugerując się tym pracownikiem w życiu nikomu bym jej nie polecił.Ogólnie pracownik strasznie niemiły, arogancki.Na koniec nie usłyszałem nawet żadnego "do widzenia"