Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: To, co firma oferuje dla stałych klientów to dramat. Jestem w csk, która została przejęta przez Internetię, która jest chyba połączona z Netią, bo z tej firmy dzwonią do mnie z ofertą. Kończy mi się w tym roku umowa i już są telefony. Oferowana jest dla mnie SPECJALNA oferta dla stałych klientów. SPECJALNA OFERTA??????????? Żarty. Konsultant oferuje to, co jest na stronie internetowej firmy Netii. Jak powiedziałem, że jest to samo na stronie internetowej to konsultant stwierdził, że to jest nie możliwe, bo ja dostałem naprawdę specjalną ofertę. Niestety, ale to kłamstwo. Poinformowałem o szczegółach konsultanta i był bardzo zdziwiony, że oferta, którą dla mnie specjalnie została przygotowana jest nawet gorsza od tej, która jest na stronie. DRAMAT i KŁAMSTWO. Jak tu można z taką firmą współpracować. Kolejna sprawa, że mam problem z pocztą meilową, gdyż nie mogę wysyłać meili z serwera csk.pl gdyż system antywirusowy, który posiadam informuje mnie, że skończył się termin ważności certyfikatu. Zgłosiłem ten problem i tylko dostałem krótką informację, że to jest mój problem a nie ich i koniec. Żadnej podpowiedzi i pomimo, że meile mogę odbierać a nie mogę wysyłać to ich to nie interesuje. To jest mój problem. Po co więc z taką firmą współpracować.A jak zgłaszam problem na Netii (bo ta firma mi oferuje przedłużenie umowy) to odsyłają mnie na stronę internetową Internetii. To gdzie mam zgłaszać problemy?????