Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Lynx Optique
Treść opinii: Z racji, że zamawiałem w tym punkcie soczewki zatelefonowano do mnie wcześniej z informacją, że są już do odbioru dlatego gdy tylko otrzymałem taką informację udałem się do punktu.W momencie pojawienia się na sklepie widoczne były 3 osoby z personelu ( 1 osoba obsługiwała, rozmawiała z innymi klientami, pozostałe zajmowały się asortymentem, kobieta poprawiała okulary na ekspozycji, mężczyzna przy ladzie wykonywał inną czynność.Wchodząc zwróciłem na siebie uwagę każdego z personelu, powitał mnie mężczyzna, a następnie kobieta ( podobała mi się ich naturalność i otwartość, ciepłe spojrzenia i uśmiech)Podchodząc do lady momentalnie w moim kierunku podeszła kobieta ( bez zawahania) i "zaopiekowała się" mną. Przekazałem informację o soczewkach, po chwili zostały one przyniesione z magazynu. W jasny sposób otrzymałem informację i wskazówki oraz wyjaśnienia dotyczące czasu używania i rozróżniania soczewek.Było to miłe dla mnie gdyż nie pierwszy raz spotykam się ze soczewkami i mógłbym to uznać za niepotrzebne. Finalizacja przebiegła błyskawicznie, nie musiałem się pytać o płyn do soczewek gdyż takowy otrzymałem od kobiety w gratisie! Oczywiście przekazała mi taką informację.Uważam, że tak jak w dniu dzisiejszym chciałbym być zawsze obsługiwany, wrócę i zobaczę.