Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Po zalogowaniu do serwisu mBanku pojawia się zachęta do uruchomienia usługi: "Aktywuj polecenie zapłaty i zapomnij o pilnowaniu terminów zapłaty". Po kliknięciu na linka pojawia się strona na której bardziej szczegółowo wyjaśniono zasady usługi. Niestety, ale niektóre linki na tej stronie nie działają np. do prowizji związanych z poleceniem zapłaty. Jest jeszcze gorzej. Próbowałem wypełnić eZgodę na polecenie zapłaty, bo chciałem aby rachunki z PGNiG oraz PGE Obrót "płaciły się same". W obu wypadkach okazało się to niemożliwe. Formularze zawierają błędy uniemożliwiające poprawne wypełnienie eZgody. W przypadku PGNiG, formularz wymaga znajomości gazowni (są do wyboru trzy - z Olsztyna, Gdańska i Bydgoszczy). Korzystam z oddziału mazowieckiego i nie mam pojęcia z której gazowni korzystam. Po co miałbym to wiedzieć skoro nawet panie w punkcie obsługi klienta PGNiG tego nie wiedzą? Na szczęście panie z PGNiG mają zwykłe papierowe formularze Polecenia Zapłaty na których wymagane są tylko niezbędne dane. Jeśli chodzi o PGE Obrót, to problemem był identyfikator płatności. Na stronie mBanku należy wpisać ostatnich 7-cyfr numeru, który rzekomo znajduje się w górnej części faktury. W rzeczywistości ten numer jest 9 -cyfrowy i znajduje się w innym miejscu faktury. Znowu z pomocą przyszło biuro obsługi klienta PGE. Na papierowych formularzach można wpisać poprawne dane. Usługa eZgody nie działa, a informacje na stronach banku są prawdopodobnie nieaktualne. Zgłosiłem problem na infolinii banku, ale konsultantka nie wiedziała co zrobić z takim zgłoszeniem. Ostatecznie przyjęła zgłoszenie jako sugestię do zmiany strony www.