Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Małgorzata_2386

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Pracownik na podjeździe podchodzi do klienta i wita się z nim uprzejmie. Posiada imienny identyfikator. Pyta o pomoc w tankowaniu paliwa i wyręcza klienta w tej czynności. Następnie proponuje zakup produktu dodatkowego. W moim przypadku był to płyn zimowy do spryskiwaczy. Po zakończeniu tankowania pracownik zaprasza do uregulowania zapłaty w kasie. Podjazd dla klientów jest zadbany, nie ma na nim mokrych plam, papierów, niedopałków papierosów. W sklepie towar jest dokładnie ułożony na półkach, wyprzodowany.. Nie ma dziur w towarze. Artykuły na pólkach mają jednolite ceny. W sklepie są dwie kasy, przy których obsługują pracownicy. Pracownik obsługujący mnie przy kasie miło mnie powitał i zaprosił do kasy. pracownik ma imienny identyfikator. Obsługa była sprawna, sprzedawca zapytał o kartę Vitay.. Zaproponował zakup produktu w aktywnej sprzedaży. Po zakończeniu transakcji wydał paragon i pożegnał się. Kwota na paragonie była zgodna z zakupami. Toaleta dla klientów jest dostępna i bezpłatna. Karta czystości prowadzona jest na bieżąco. Dostępne są mydło, papier toaletowy. Można efektywnie osuszyć ręce suszarką. Armatura sanitarna jest utrzymana w czystości. Zastrzeżenie budzi tylko utrzymanie czystości podłogi w toalecie. W kabinie toalety były mokre ślady przed muszlą toaletową. W toalecie utrzymywał się ostry, nieprzyjemny zapach. Budynki, wiata, elewacje są w dobrym stanie technicznym. Nie ma pęknięć, łuszczącej się farby, brak widocznych pajęczyn. Dystrybutory są czyste, utrzymane w bardzo dobrym stanie technicznym. Nie ma śladów po starych naklejkach. Logo i pylon stacji są czyste.