Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Pracownicy skupieni na wykładaniu towaru na półki i ściągania starych produktów, kartonów itp. Nie są pomocni dla odwiedzających klientów, wręcz stanowią utrudnienie w przeprowadzaniu zakupów - blokują wózkami dostęp do asortymentu. Obsługa na kasie w porządku. Większość kasjerów profesjonalnie wykonuje, jednak zdarzają się jednostki wybijające się z tego modelu - negatywnie.Odnośnie atmosfery do prowadzenia zakupów odnoszę wrażenie, że jest nieprzychylna (ale nieznacząco). Dostępne są tylko duże wózki, brak poręcznych szczególnie do małych zakupów koszyczków. Przy większej ilości klientów alejki są notorycznie zakorkowane, szczególnie przy pieczywie i mięsie/nabiale. Ciężko jest czasami zatrzymać się i przyjrzeć się produktowi.Jeżeli opiniować asortyment to mamy bardzo szeroki wachlarz produktów. Z czego wiele wyszukanych i niedostępnych w innych tego typu dyskontach. Ceny na wyższym poziomie niż u konkurencji, ale jakość również wyższa.