Opinia użytkownika: Agnieszka_4023
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Brak zwrotów grzecznościowych personelu do klienta, typu: "dzień dobry", "do widzenia". "proszę", "dziękuję" na działach oraz stanowiskach kasowych, brak uśmiechu.Na stanowisku mięso/wędliny/sery pomimo kilku osób za ladą brakuje organizacji kolejności obsługi, nie wiadomo gdzie stanąć w kolejce i w jakim miejscu się zaczyna. Sprzedawca jednego klienta obsługuje we wszystkich działach, przemieszcza się i nie wraca do następnego klienta.Często spotykanym zjawiskiem na dziale "owoce warzywa" są pojedyncze zepsute, zgniłe warzywa i owoce, a głównie pomidory w opakowaniach i luzem, papryka, jabłka, pomarańcze, banany, winogrono.Na regałach jest czysto, asortyment wyłożony prawidłowo, informacja o chwilowym braku produktu jest widoczna dla klienta. Oświetlenie prawidłowe, podłogi czyste. Personel posiadał czyste ubranie.