Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Jak zobaczyłam rano mój samochód to się zdenerwowałam – kurz ozdobiony zaschniętymi kroplami plamek z wody. Wymagał mycia, wręcz kąpieli, ale najpierw praca wzywała, dlatego popołudniem wstąpiłam na stację paliw Orlenu, aby m.in. odświeżyć wygląd auta. Myjnia stanowi część budynku sklepu, ma przelotowy wjazd/wyjazd i można skorzystać z kilku programów, suto punktowanych Vitay, a cena nie odbiega od innych myjni. W dodatku pracownik podjazdowy, bardzo miły, grzeczny, starszy pan dogląda, chętnie pomoże, objaśni, wytłumaczy. Byłam też świadkiem, jak innej pani pomagał przy kompresorze. Daje się odczuć, że ten pracownik dba o zadowolenie klientów i tym samym, o wizerunek firmy. Skorzystałam jeszcze z kilku innych ofert, głównie gastronomii Stop Cafe, a obsługująca mnie pracownica Ewelina, prezentowała profesjonalną postawę. Chociaż jej identyfikator ”mówił”, że jest tylko uczestnikiem szkolenia, jej wygląd, komunikacja, postawa i wiedza prezentowały fachowość. Zamówioną przekąskę przygotowała zgodnie z moimi oczekiwaniami, zaproponowała też numizmat w promocyjnej cenie, a do zakupionego programu myjni, płyn zimowy do spryskiwacza w atrakcyjnie obniżonej kwocie, jako sprzedaż wiązaną. Ład, porządek i estetykę, widać było od przekroczenia terenu stacji paliw, a prezentacje ofert handlowych (motoryzacyjne, spożywcze, prasa i inne), były przejrzyste i uporządkowane asortymentami. Ta wizyta była bardzo udana, w środku trwającego dnia 13-tego.