Opinia użytkownika: Jakinf
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Stacja obsługi usytuowana jest przy jednej z ulic łączących centrum miasta z jego obrzeżami po stronie dogodnej dla kierowców jadących w stronę centrum. Mimo takiego usytuowania, nie ma problemów, by na pobliskim przecięciu pasa zieleni oddzielającego jezdnie dla przeciwnych kierunków jazdy, zjechać na stację i bez problemu móc skorzystać z zakupu. Usytuowanie dystrybutorów pozwala na swobodny dostęp do każdego stanowiska paliwowego i nie stwarza żadnych problemów, ani z dojazdem, ani z odjazdem, co jest ważne dla wygody kierujących. Po zatankowaniu i udaniu się do sklepu, zostałem bardzo szybko i kompetentnie obsłużony. Pracownica stojąca przy wolnej kasie, po krótkim werbalnym powitaniu połączonym ze spontanicznym uśmiechem, potwierdziła czy tankowałem paliwo za wskazaną kwotę, a następnie zapytała o kartę programu na punkty "Vitay". Kasjerka zaproponowała także natychmiastowe wydanie takiej karty, jeśli tylko mam życzenie jej wyrobienia. Oprócz pytania o kartę padły także trzy propozycje dodatkowego zakupu, które były zadane w odpowiedni sposób, tzn. pracownica nie była nachalna, a pytania sprawiały wrażenie spontanicznej rady. Obsługa przebiegła bardzo sprawnie i w miłej atmosferze, a pożegnanie było uprzejme i zakończone podziękowaniem za zakup oraz ponownym zaproszeniem. Jedynym mankamentem są wysokie ceny w sklepach na stacjach paliw, podobnie i tu ceny są wyższe niż np. w sklepiku osiedlowym, niemniej oferta promocyjna jest konkurencyjna w stosunku do podobnego towaru oferowanego na stacjach innych sieci paliwowych.Na uwagę zasługuje nie tylko pozytywne podejście do klienta i skupienie na jego obsłudze, ale także czystość i porządek zachowane na stacji, zarówno wewnątrz budynku, jak i na zewnątrz, tj. wokół budynku, przy dystrybutorach, za budynkiem, w miejscu, w którym można i zaparkować i w miejscu, gdzie można zająć się czyszczeniem auta.