Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Miałam już przyjemność pisać o wysokich standardach obsługi na tej stacji paliw (karcenie też mi się zdarzyło), obserwowanej zarówno względem innych jak i doświadczanej przeze mnie. Po tej wizycie moje opinie mogą otrzymać dodatkowe wzmocnienie, szkoda, że punktacja więcej nie przewiduje, takiego czegoś extra, ponad. Gdy zatrzymałam się przy dystrybutorze, pracownik podjazdu tankował samochód innej pani, wysiadając usłyszałam powitanie i sympatyczne słowa, żebym tylko powiedziała ile i które paliwo, a pan zaraz mi zatankuje. To nader uczynne i widać, że klient/zwłaszcza kobieta (tak myślę) musi czuć się komfortowo, bez kontaktu z paliwem i otrzyma to, czego oczekuje. Pracownik był w firmowym kombinezonie, rękawiczkach ochronnych, przygotowany na kontakt z dystrybutorem. Teren podjazdu był uprzątnięty, a przed sklepem, na regałach eksponowano płyny samochodowe z cenami, niektóre miały też przypisane punkty Vitay. Okazały budynek to także część przeznaczona na myjnię. Spora ilość ofert handlowych sklepu, widoczna była przejrzyście w sposób uporządkowany asortymentem. Tu także było czysto i estetycznie. Przy stanowisku obsługi (jednym z dwóch dostępnych), była pracownik Marlena, która mi zaproponowała płyn zimowy do spryskiwacza, co okazało się ważnym przypomnieniem, bo już jakiś czas temu nosiłam się z zamiarem uzupełnienia, ale jakoś mi umykało, a prognozy pogody zmierzają do spadku temperatur. Pani Marlena dokonała sprawnej obsługi, zaoferowała też pomoc przy kawie z automatu, ale nie potrzebowałam, a zamówienie gastronomiczne (kanapkę) przygotowała z dodatkami (sosy), pytając mnie wcześniej o rodzaj. Na koniec wizyty tutaj, gdy pracownik podjazdu zobaczył, że płyn zimowy także kupiłam, od razu zaoferował pomoc i dopełnił zbiorniczek, a butelkę z resztą, która nie weszła, wytarł, aby mi nie zabrudziła bagażnika. Można by powiedzie ” ful serwis”, choć to tylko stacja paliw, i pełna satysfakcja. Wszyscy pracownicy okazali pełną kulturę profesjonalnego podejścia, więcej niż bym oczekiwała. Po tej wizycie satysfakcja była gwarantowana, w dniu 12 listopada.