Opinia użytkownika: Alutka_5
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Dzwoniłam na infolinię, ponieważ przesyłka kurierska nie została mi dostarczona. Chciałam wyjaśnić zaistniałą sytuację, ponieważ dzięki śledzeniu przesyłki w internecie dowiedziałam się, iż rzekomo kurier próbował dostarczyć mi paczkę, co nie było prawdą, ponieważ byłam w domu i nikt do mnie nie dzwonił, nikt nie pukał, ani nie było żadnego awizo w skrzynce. O "pozostawionym awizo" dowiedziałam się z internetu. Pani zapytała o nr przesyłki, dane osobowe oraz potwierdziła, że kurier pozostawił awizo. Mówiąc, iż nie było kuriera, ani tym bardziej awizo w skrzynce powiedziała, że możemy sami odebrać przesyłkę, bądź poczekać na kuriera w poniedziałek w przedziale czasowym pomiędzy 13.00-15.00. Po czym zapisała, aby kurier przyjechał w poniedziałek. Po rozmowie zadzwoniła automatyczna sekretarka z pytaniami dotyczącymi odbytej rozmowy telefonicznej.