Opinia użytkownika: Krzysztof_12
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: POnownie musiałem udać się do placówki, gdyż w dniu wczorajszym pracownik zbył mnie i nie wykonał należycie swoich obowiązków! A wiem o tym z infolinii banku, gdzie ponad godzinę ustaliśmy przyczynę i brak kompetencji pracownika, co przyznał konsultant. Dzięki leniwemu pracownikowi Panu Przemysławowi, bank naliczył mi niesłusznie opłatę za debet i inne opcje, których być nie powinno! DO tego nie popisała się niejaka Pani Karolina, która już w lipcu źle mnie obsłużyła, czego konsekwencją jest stracony przeze mnie czas, nerwy, paliwo. Narozrabiałem dziś solidnie, nikomu nie polecę usług tego banku, o czym wyraźnie poinformowałem centralę. Złożyłem skargę i reklamację, wezwałem do natychmiastowego usunięcia mnie z listy klientów.