Opinia użytkownika: Maria_448
Dotycząca firmy: L'Occitane
Treść opinii: Moje pierwsze wrażenie na temat wnętrza sklepu było bardzo pozytywne. Temperatura panująca w sklepie była odpowiednia. W sklepie było czysto. Na półkach panował porządek. Gdy weszłam do sklepu ekspedienta siedziała za kasą. Przywitała mnie zwrotem "dzień dobry". Po kilku sekundach zapytała: „Może zaproponować mi jakiś produkt". Odpowiedziałam „Na razie dziękuję". Po około 3 minutach samodzielnie zwróciłam się o pomoc do sprzedawcy. Krem sprzedawczyni nabierała za pomocą szpatułki, nakładała mi na moją dłoń. Przy testowaniu olejku konsultantka bezpośrednio dozowała produkt na dłoń. Po przetestowaniu sprzedawczyni zaproponowała umycie dłoni w celu dalszego testowania produktów. Sprzedawca szczegółowo analizowała moje potrzeby i oczekiwania. Jakiej konsystencji produktu poszukuje, jakiego zapachu. Bardzo wysoko oceniam wiedzę konsultanta. Szczególnie cenne były opinie sprzedawcy po testowaniu produktu. Sprzedawca szczegółowo przedstawił mi korzyści z członkostwa w Prowansalskim Klubie Piękna. Informacje o premierach. Konsultant zachęcał, że warto się zapisać, wystarczy jedynie wypisać formularz, karty nie dostaje się fizycznie. Dane nigdzie nie są przetwarzane to jest tylko na potrzeby firmy. Zostałam poinformowana o sposobie użycia próbek. Nastąpiło zachęcenie do przystąpienia do prowansalskiego klubu piękna. Produkty dodatkowe były proponowane na wcześniejszych etapach. Otrzymałam próbki do przetestowania. Konsultantka wyszła za lady, aby wręczyć mi siatkę z zakupami. Na koniec wizyty w sklepie ekspedientka powiedziała „Dziękuję, do widzenia, zapraszam”.