Opinia użytkownika: Maria_448
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: Wrażenia dotyczące wystawy i wnętrza sklepu były bardzo pozytywne. Po obejrzeniu wystawy, można odnieść bardzo korzystne wrażenie, gdy obejrzy się wnętrze sklepu. Pracownik nie miał identyfikatora. Pracownik ubrany zgodnie ze standardem sklepu. Cały sklep czysty i uporządkowany. Witryny i wnętrze sklepu były dobrze oświetlone. Temperatura panująca w sklepie była odpowiednia. Wygląd sprzedawczyń pasował do wizerunku sklepu. Moje pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne. Sprzedawczyni bardzo pomocna. Sprzedawczyni spytała czy posiadam kartę lojalnościowa Triumph. Niestety nie poinformowała, jakie warunki trzeba spełnić, aby uzyskać kartę. Sprzedawca przy kasie zaproponował mi produkt dodatkowy. Sprzedawca próbował rozwiać moje wątpliwości, odpowiadając na nie w sposób kompetentny.