Opinia użytkownika: Maria_448
Dotycząca firmy: Stradivarius
Treść opinii: Pierwsze wrażenie dotyczące otoczenia sklepu było pozytywne. Przy wejściu do sklepu nie znajdował się żaden ochroniarz. Zapach panujący w sklepie był zbyt intensywny. Zapach nie był przyjemny. Temperatura panująca w sklepie była optymalna. W sklepie panował porządek. Muzyka panująca w sklepie była zbyt głośna. Moje wrażenia odnośnie powitania i dostępności sprzedawców w sklepie było neutralne. W ciągu 1 minuty od pojawienia się sklepie został nawiązany kontakt wzrokowy. Sprzedawcy byli ubrani w uniformy. Sprzedawcy wyglądali stosownie, miały makijaż, zadbane włosy. Pracownik miał bardzo zaniedbane paznokcie. Sprzedawca nie podszedł do mnie i nie nawiązał rozmowy. Samodzielnie nawiązałam kontakt ze sprzedawcą. Sprzedawca nie był zainteresowany analizą moich potrzeb i oczekiwań. Sprzedawca wyjaśnił różnicę pomiędzy konkretnymi produktami. Posiadał wiedzę na temat produktów. Sprzedawca nie zaproponował dodatkowej sprzedaży wiązanej. Przy wejściu do przymierzalni nie było sprzedawcy. Po wyjściu z przymierzalni był obecny sprzedawca. W przymierzalni panował porządek. Sprzedawca nie zaproponował sprzedaży dodatkowej. Nie zostały zastosowane żadne metody kontroli bezpieczeństwa. Do kasy nie było kolejki. Sprzedawca nie proponował sprzedaży wiązanej. Podczas transakcji przy kasie kasjer nie nawiązał swobodnej rozmowy. Proces sprzedaży przebiegł prawidłowo. Zostałam pożegnana zwrotem grzecznościowym. Procedura zwrotu została przeprowadzona przez dwie sprzedawczynie jednocześnie. Nie zostałam spytana o powód zwrotu towaru. Sprzedawca zaproponował w zamian zakup innego produktu. Procedura zwrotu została przeprowadzona w sposób odpowiedni i bezproblemowy. Pożegnano mnie grzecznościowym zwrotem.