Opinia użytkownika: Dorota_1222
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Robiąc dzisiaj zakupy w Lewiatanie miałem problem ze znalezieniem produktu a mianowicie przyprawy w płynie, zapytałem się przechodzącej ekspedientki o to gdzie znajduje się ów produkt, Pani wskazała mi miejsce gdzie się on znajduje. Co do zachowania personelu nie mam większych uwag, pracownicy byli zajęci swoją pracą. Jako klient tego sklepu nie jestem jego stałą bywalczynią, za zwyczaj chodzę tam z konieczności gdy już nigdzie indziej nie mogę z najść jakiegoś potrzebnego mi produktu, ponieważ to co za zwyczaj kupuję w innych sklepach jest tańsze. Ostatnią kwestią którą muszę poruszyć to czas i jakość obsługi, gdy już jestem zmuszona do zrobienia w Lewiatanie zakupów to za zwyczaj trafiam przy kasie monopolowej na jedną i to samą Panią, niestety nie pamiętam imienia gdyż nie posiada ona żadnej plakietki, rzadko zdarza się aby ta Pani przywitała mnie słowami "Dzień Dobry..." po prostu skasuje produkty, powie cicho kwotę do zapłaty, przyjmie pieniądze i odwrócona w stronę taśmy już kasując nowego klienta powie "Dziękuję" choć i to nie zawsze można usłyszeć.