Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: gosiah83

Dotycząca firmy: Intermarche

Treść opinii: Mieszkam 200 metrów od sklepu i sklep ten jest dla mnie najbliższy. Niestety obsługa klienta praktycznie nie istnieje. Z kilku dostępnych kas, otwarte dla klientów są maksymalnie dwie co wydłuża czas oczekiwania w kolejce. Na stanowisku mięsno-serowym pani ekspedientka żuje gumę i nosi bardzo długie zwisające kolczyki,inne pracownice zamiast zainteresować się kolejką przy kasie przechadzają się z kubkami po hali. Tuż przed tym jak miałam być obsłużona, po 10 minutach czekania cierpliwie w kolejce, podeszła jedna z pracownic i dała znak pani siedzącej na kasie ze chciałaby zapłacić za swoje produkty przede mną, tak tez się stało. Po przeprowadzeniu transakcji musiałam sama zapytać o znaczki promocyjne na zakup garnków. Niestety nie było to jednorazowe nieprzyjemne doświadczenie. Kierownictwo sklepu powinno zdecydowanie przeprowadzić szkolenie personelu w zakresie obsługi klienta i higieny pracy.