Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Stację odwiedziłam przejazdem w celu zatankowania i zakupu przekąsek dla dziecka, w czasie wzmożonego ruchu 10 listopada około godziny 17. Czas oczekiwania przy dystrybutorach wynosił około 15 minut. Po zatankowaniu nie było możliwości przestawienia samochodu aby zwolnić miejsce przy dystrybutorach. Wewnątrz budynku stacji była duża kolejka, generowana głównie przez zakup jedzenia serwowanego przez stację. Według mnie było zbyt mało pracowników, ponieważ dwie osoby zajmowały się przygotowywaniem jedzenia oraz obsługą klientów, którzy tylko tankują. Mimo niekulturalnego zachowania, niektórych klientów - komentarze na temat szybkości obsługi, pracownicy zachowywali spokój. Po podejściu do stanowiska pracownik był uprzejmy, pamiętał o akcji promocyjnej stacji pytając czy zbieram numizmaty z motorami. Jakość obsługi oceniam dobrze, ponieważ zachowanie pracowników nie budziło żadnych zastrzeżeń. Natomiast minusem jest organizacja pracy na stacji. W przeddzień dnia wolnego od pracy, przy wzmożonym ruchu na stacji obsługę prowadziła zbyt mała liczba pracowników. Pracownicy nie wypracowali sobie systemu pracy, który zaobserwowałam na niektórych stacjach sieci tj np. proszenie klientów, którzy zapłacili za paliwo, a oczekują na jedzenie o zwolnienie w miarę możliwości miejsca przy dystrybutorach co rozładowywałoby duży nieład na tak małej stacji.