Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Rankiem, w dniu 10 listopada, jechaliśmy samochodem na weekendową wycieczkę i wizyta na tej stacji paliw Orlenu była koniecznością, jak to przed wycieczką. Korzystając z chwilowego braku klientów, pracownik podjazdowy wycierał dystrybutory, przyznam, że taki obrazek widziałam po raz pierwszy. Wystarczyło wysiąść z samochodu, aby usłyszeć słowa powitania z daleka. Mąż zajął się tankowaniem, ja udałam się sfinalizować ten fakt i dokonać kilku zakupów na drogę – gorąca kawa etc. Przy jednym z dwóch dostępnych stanowisk obsługi była Paulina, której identyfikator zdradzał przyuczanie się, nad jej czynnościami czuwała inna pracownica, która nie musiała ingerować w obsługę, gdyż paulina zachowała profesjonalizm, jak ”rasowy” pracownik – karta na punkty, dodatkowe propozycje, uśmiech, miły ton głosu, elegancki wygląd. Gdy finalizowałam zakupy, inna pracownica zajęła się przygotowaniem zamówień gastronomii-Stop Cafe. Na koniec bardzo sympatycznie mnie pożegnano. Na tej stacji można zrobić zakupy, nie tylko motoryzacyjne, a eksponowanie artykułów jest przejrzyste i uporządkowane. Ogólny wizerunek Orlenu, także nie budził moich zastrzeżeń, tym bardziej, że już od wjazdu widać było dbałość o czystość i estetykę, choć cena paliwa nie napawała optymizmem, ale tankowanie było koniecznością, choć nie do końca słuszną, bo potem, po drodze, mijaliśmy stacje orlenowskie, gdzie paliwo było sporo tańsze.