Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Pandora

Treść opinii: W salonie panował ład i porządek. Stanowisko kasowe było czyste i uporządkowane. Dobrze oświetlony punkt sprzedaży. Odpowiednia temperatura w wewnątrz salonu. Przed salonem panował również ład i porządek. Szyby wystawowe były dobrze wyeksponowane, oświetlone i czyste. Generalnie schludny i porządny wygląd personelu. Pracownicy mieli przypięte po lewej stronie identyfikatory z imieniem. Po około minucie podeszła do mnie konsultantka i zaoferowała swoją pomoc. Konsultanta zadała kilka pytań, aby rozpoznać moje potrzeby. Po przeprowadzeniu analizy potrzeb, doradca zaczął prezentować bransoletki. Pracownik salonu widział, że jestem nie zdecydowanym klientem. Poprosiłem o rekomendacje produktu. W końcowej fazie rozmowy zaoferowano srebrna bransoletkę. Zasugerowano zakupu dodatków, w postaci charm-sów. Doradca mówił, jak należy pielęgnować biżuterie. Konsultantka powiedziała, że w zestawie jest też specjalna chusteczka do czyszczenia. Wspomniano także, że jest możliwość wyczyszczania biżuterii w każdym salonie Pandora. Pracownik salonu poinformował mnie o klubie Pandora i korzyściach płynących z uczestnictwa. Na koniec rozmowy pracownik podziękował za dokonanie zakupu oraz zapraszano mnie na przyszłość. Pudełko z biżuterią estetycznie zapakowano, wręczono dwa katalogi, chusteczkę do czyszczenia, certyfikat zgodności, ładnie prezentująca się torebkę i paragon. Czułem się jak ważny i doceniany klient.