Opinia użytkownika: Ula_15
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Po wejściu do salonu, w którym był tylko 1 klient spotkała mnie dość niemiła niespodzianka ponieważ okazało się, że w niby kolejce są jeszcze 3 osoby, które gdzieś poszły. Czekanie na moja kolej trwało więc bardzo długo (w dodatku nie było miejsca żeby gdzieś usiąść). Problem na pewno rozwiązała by dodatkowa osoba do obsługi klientów a nie tylko 1 pracownik. Kiedy już nadeszła moja kolejka pan, który mnie obsługiwał bardzo wyraźnie starał się zrobić to jak najszybciej. Bardzo irytujący był dodatkowo fakt, że pracownik starał się mi wręcz wmówić, że na pewno mam telefon na abonament a nie na kartę. Po mniej więcej 5 minutach powtarzania, że mam telefon na kartę zaakceptował ten fakt i pomógł mi rozwiązać problem. nie polecam tego miejsca zarówno przez niemiłą obsługę jak i niewystarczającą liczbę pracowników w salonie.