Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Ten Orlen już przygotował się do zimy (tak sądzę), co można było zobaczyć w dniu 6 listopada. Przed sklepem/kasą, obok regałów z płynami samochodowymi stały wiaderka z solą drogową, zapewne gotową do posypania podjazdu w razie zmrożenia. To bardzo chwalebne, że dba się o bezpieczeństwo i widzi mi się, że zima tu nie zaskoczy. W firmowym uniformie, na podjeździe mnóstwo pracy miał pracownik podjazdowy, przechodził od samochodu do samochodu i wyręczał tankujących samochody. Przy stanowisku kasowym obsługiwała mnie Aleksandra – uczestnik szkolenia, ale jej postawa nie wskazywała na nowatorstwo, świetnie wykorzystywała tajniki profesjonalnej obsługi, z uwagą wykonywała swoje czynności, była miła i uśmiechnięta, nie zaniechała niczego (karta na punkty, dodatkowe polecenia zakupów). Gdy weszłam kończyła obsługę innego klienta, gdy byłam obsługiwana stanęły za mną 2 osoby, więc do stanowiska obok, zaprosiła druga pracownica, Izabela. Sprawna organizacja, wiele ofert do zakupu, chociaż stacja paliw niewielka.