Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DOUGLAS

Treść opinii: Na zewnątrz drogerii było czysto. Wejście było otwarte. Przy wejściu do sklepu nie zostałem powitany przez pracowników sklepu, ponieważ byli zajęci obsługą innych klientów. Generalnie w sklepie było bardzo czysto i przyjemnie. Panował ład porządek na pułkach i ladzie. Oświetlanie było sprawnie działające. Wewnątrz był sprawnie działający system wentylacyjny. Zacząłem rozglądać się za kremami do pielęgnacji twarzy. Pracownicy ciągle doradzili klientom na sali sprzedaży. Czekałem cierpliwe na obsługę i oglądałem rożne męskie kremy. W około 5 minucie podeszła do mnie konsultanta. Pracownik przywitał się słowami „ Dzień dobry, czy mogę w czymś podpowiedzieć, doradzić jakoś.” Interesowały mnie kremy przeciwzmarszczkowe. Konsultantka zaprezentowała trzy kremy. Po prezentacji kremów pracownik zaproponował tonik z pudrem absorbującym sebum. Jako trzeci produkt konsultantka zaproponowała produkt do mycia twarzy, jako kompleksowy produkt do pielęgnacji twarzy. Zdecydowałem się za zakup całego zestawu. Otrzymane produktu były zapakowane w zieloną torbę Douglas. Pracownik zapytał o kartę rabatową. Otrzymałem od pracownika propozycje konsultacji produktów do pielęgnacji twarzy, ale się nie zdecydowałem. Przy kasie otrzymałem wizytówkę od pracownika oraz darmową próbkę kremu. Transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Na koniec pracownik uprzejmie się pożegnał. Podsumowując otrzymałem fachową radę i pomoc w dobraniu odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji twarzy.