Opinia użytkownika: Dilo
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: W drodze na zakupy, wjechałam na tę stację, by zatankować samochód. Pod dystrybutor podjechałam bez problemu. Nie było zbyt wielu tankujących samochodów. Przy dystrybutorze stała woda ze szczotką do mycia szyb, dostępne były foliowe rękawiczki. Ustawione też były płyny do szyb.. Poszczególne rodzaje paliwa były wyraźnie oznaczone. Nie było możliwości pomyłki, co moim zdaniem jest bardzo ważne. Wyświetlacz rownież wyraźnie wskazywał wartości. Ceny na stacji były widoczne. Przy dystrybutorach z paliwem wystawione były reklamy przedstawiające aktualne promocje. Nie były zniszczone, ani brudne. Szczególnie reklamowane były ikony mobilności. Pomiędzy poszczególnymi stanowiskami było wystarczająco dużo miejsca. Samochody swobodnie obok siebie przyjeżdżali. Gdy zatankowałam udałam się do środka by zapłacić. Na zewnątrz stał jeden z pracowników i porządkował towar. Był ubrany w polar w kolorach stacji. W środku panował porządek. Poszczególne towary były ułożone. Widoczne były ceny. Przy kasie ustawione były rzeczy w promocji. Po podejściu do kasy obsługujący mnie mężczyzna (ciemne włosy, dość krótko ścięte) przywitał mnie zwrotem grzecznościowym. Zapytał czy będzie mi potrzebna faktura. Powiedział wyraźnie ile płacę. Następnie wydał paragon. Był przy tym uśmiechnięty i ubrany zgodnie ze standardami obowiązującymi na stacji. Podziękował za wizytę i zaprosił ponownie. Na stacji nie było kolejek.