Opinia użytkownika: Tomasz_2123
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Oddxial banku miesci się na parterze budynku wielorodzinnego. Wnętrze banku ponure, nie doświetlone. Na trzy stanowiska kasowe obsługujące klientów indywidualnych jedno czynne (pomimo że obok siedzi pracownik to stanowisko nieczynne). Kolejka do tego jednego stanowiska to okolo 12 osób i wciąż rośnie gdyz niezadowolenie pracownicy, jej nastawienie do pracy, gdzie klientów traktuje jako zlo konieczne nie przyspiesza obslugi. Pomimo rosnacej kolejki kierownik sali nie pozwala na uruchomienie dodatkowego stanowiska. Ogolnie w tym oddziale klient to wróg.takie mozna odnisc wrazenie. Mialem tylko wpłacić pieniądze i pomimo że.bylem tylko 5 to stracilem tam ponad 2godziny, oczywiscie stojac b o niestety do siedzenia sa miejsca tylko przy stanowiskach. Reasumujac, jak nie lubicie ponurych mijsc, nie chcecie bezsensownie tracić czasu, nie lubicie widoku nie zadowolonego personelu, brudnych podłóg.to unikajcie tego oddziału