Opinia użytkownika: Sylwia_1084
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Ostatnio kilkakrotnie próbowałam załatwić sprawę W salonie T-MOBILE Ogólnie wygląd miejsca obsługi ok - czysto w bezpośrednim otoczeniu oddziału i wewnątrz, dostępne materiały reklamowe. Schludny i czysty ubiór pracowników (posiadali identyfikator), na stanowisku pracy panował porządek, dostępne były nawet wizytówki. Po wejściu do salonu T_ MOBILE trzeba pobrać numerek i czekać na swoją kolej czasami w długiej kolejce. Tak więc zauważenie i nawiązanie pierwszego kontaktu na tym etapie nie występuje, Po czasami dość długim czasie oczekiwania na obsługę dostajemy się do konsultanta, który powitał mnie, uśmiechnął, zaprosił do zajęcia miejsca siedzącego, próbował dobrze rozwiązać mój problem proponował produkty dodatkowe, tworzył i drukował symulacje ogólnie to był miły kompetentny posiadał dużą wiedzę ale był zbyt natarczywy. Momentami to próbował mi wciskać nową ofertę mimo że kilkakrotnie mówiłam że nie jestem zainteresowana. Pożegnał się, zachęcając do ponownej wizyty. PODSUMOWUJĄC sieci T-Mobile nie polecam obsługa zbyt natarczywa.