Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Nie ma chyba takiego aspektu codzienności, w którym Biedronka nie starałaby się Inspirować klientów do zmian/działań/zachowań/etc. Robi to, głównie za sprawą wydawanych folderów, kreatywnych gazetek, coś a’la, także mini-poradnik. Tygodniowe Inspiracje, oferta ważna od 30 października, promuje akcję tematyczną ”Pielęgnacja” i jest skierowana, zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn, niezależnie od wieku. W jej, kreatywnie przedstawionej zawartości, można znaleźć nie tylko asortyment higieny, ale także odżywianie, receptury/przepisy kulinarne i kilka porad, które, zwłaszcza jesienią (aktualnie), mogą okazać się bezcenne dla niektórych. Bardzo przyjemna szata graficzna z umiejętnie dobraną kolorystyką i akcentem uśmiechniętej biedronki, symbolu/logo tej sieci sklepów. Liczne egzemplarze są dostępne dla każdego, wystarczy zjawić się w jakimś sklepie Biedronka, wziąć z podajnika i zapoznać się w domu, mając wolną chwilę.