Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: W sklepie brak pracowników, którzy mogliby udzielić pomocy. Po podejściu do kasy i chęci zapłaty kartą prezentową jedyną osobą uprawnioną do nabicia karty jest kierownik. Czas oczekiwania na kierownika przy kasie to ponad 10 minut. Po przyjściu kierownik nawet nie przeprasza za czas oczekiwania tłumacząc, że powinni zrobić to za niego pracownicy. Nieprawidłowo wbija kod karty i mówi, że jest ona nieprawidłowa. Dopiero udaje mu się za drugim razem prawidłowo wbić numer karty. Informuje, że w razie chęci zgłoszenia skargi należy napisać na adres "infolinii" podany na stronie H&M. Pod względem obsługi - zdecydowanie nie polecam tego sklepu.Asortyment sklepu nie budzi zastrzeżeń - towar ułożony, prawidłowo opisany, przejście pomiędzy regałami jest swobodne.