Opinia użytkownika: Aleksandra_1695
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Od pewnego momentu Mohito zyskało na obsłudze i wyglądzie. Sklep stał się bardziej przestrzenny, logicznie urządzony, z większą ilością obsługi. Zachęca ciepłym, wyrazistym oświetleniem, stylem prostym i eleganckim. Pracownicy witają się z każdym klientem, nie tylko wchodzącym ale już napotkamy w środku sklepu. Nie podchodzą z zapytaniem czy mogą w czymś pomóc, ale jeżeli już klient zwróci się z taką prośbą to ich opieka jest troskliwa. Pracownicy pomagają wyszukać odpowiedniego rozmiaru, a także proponują dodatkowo inną rzecz, która może pasować do tej wybranej tak żeby tworzyły zgraną całość. Pracownice obowiązuje "dress code", strojem firmują Mohito. Strój utrzymany jest w tonie dyskretnie eleganckim, nie rzucającym się w oczy. Pomoc obsługi kończy się w momencie wyjścia do przymierzalni. Po wyjściu brak zapytania się czy dane rzeczy pasowały. W przymierzalni często brak pracownicy, którą można by było prosić o przyniesienie innego rozmiaru. Podczas płacenia pracownik nie składa propozycji zakupu dodatków.