Opinia użytkownika: Katarzyna_4184
Dotycząca firmy: Bodzio
Treść opinii: Pomimo późnej pory (byliśmy w salonie pół godziny przed zamknięciem), personel był bardzo miły. Po chwile oglądania mebli, podeszła do nas jedna z pracownic i spytała, czy może w czymś pomóc. Podziękowaliśmy, gdyż jeszcze musieliśmy się rozejrzeć. Jednak po paru minutach podeszliśmy do stanowiska kasjerów, jeden z nich był zajęty obsługą klientów, ale poprosił, byśmy usiedli przy stanowisku obok i po chwili przyszła pani, która wcześniej nas przywitała. Bardzo sprawnie przyjęła od nas zamówienie, odpowiedziała na wszystkie nasze wątpliwości. Jako, że braliśmy meble na raty, baliśmy się, że będzie to długo trwało, jednak wszystkie formalności nie zajęły więcej niż 5 minut. Wyszliśmy kilka minut przed zamknięciem sklepu, ale - jak wspomniałam wcześniej - nie odczuliśmy od personelu zdenerwowania, że byliśmy w salonie chwilę przed zamknięciem.