Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Na infolinię PAYBACK dzwoniłem celem odblokowania konta oraz dowiedzenia się, czemu numer PAYBACK na mojej nowej karcie kredytowej PAYBACK jest inny niż ten, który miałem do tej pory. Po nawiązaniu połączenia zmuszony byłem do wysłuchania dość długiego komunikatu marketingowego, którego nie można było przerwać wciskając klawisze w słuchawce. Nawigacja po menu głosowym była dość intuicyjna – sprawnie wybrałem połączenie z konsultantem i temat rozmowy, a następnie wciskając ‘1’ deklarowałem, że jestem zarejestrowany w PAYBACK. Proszono mnie o podanie numeru PAYBACK i zatwierdzenie # - niestety po tej czynności już nic się nie działo. Spróbowałem ponownie, później z innego aparatu – dalej to samo. Połączyłem się z konsultantem dopiero, gdy wybrałem opcję, że jestem osobą niezarejestrowaną w PAYBACK.Rozmawiająca ze mną pani była bardzo miła i sprawnie rozwiązała moje problemy – odblokowała konto i powiedziała, że numer PAYBACK na karcie kredytowej zawsze jest inny, ale karta jest przypisana do mojego konta, więc wszystko jest w porządku. Sympatyczna rozmowa jest zdecydowanie ważniejsza niż wadliwa aplikacja telefoniczna z irytującym komunikatem wstępnym, ale ze względu na tę drugą zmuszony jestem nieco obniżyć ocenę.