Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Zważywszy na to, iż od kilkunastu lat pracuję w branży finansowej, szczególną uwagę przywiązuję do jakości obsługi w bankach, w których posiadam produkty. Nie tylko produkty bankowe, czy też usługi finansowe będące w ofercie banków skupiają moją uwagę. Ważnym elementem w mojej ocenie są stosowane przez banki rozwiązania techniczne (zabezpieczenia internetowe w usługach on-line, przejrzystość portali bankowych, zabezpieczenia transakcji kartowych, jakość obsługi na infolinii). Powyższe czynniki odgrywają znaczącą rolę podczas podejmowania decyzji w kwestii rozważenia, czy dany produkt bankowy jest dla mnie atrakcyjny. Jednakże nie tylko takimi kryteriami kieruję się podczas doboru produktu bankowego, bowiem jakość obsługi, jak i wizualne aspekty (wygląd placówki bankowej, code dress pracowników) także nie pozostają obojętne mej krytyce. Biorąc pod uwagę powyższe aspekty pragnę wystawić opinię placówce bankowej Raifeeisen Polbank S.A. z lokalizacją przy ulicy Krasińskiego 2 w Bydgoszczy, która w mojej ocenie może być tylko i wyłącznie najlepsza. Zarówno produkty w ofercie, jak i obsługa banku spełniają moje oczekiwania. Pracowników tejże placówki cechuje profesjonalizm, wysoka jakość obsługi klienta oraz umiejętne stosowanie metody cross-selling bez nachalnego "wciskania" produktu. Z kolei przejrzysta oferta wzbudza tym bardziej moje zainteresowanie, bowiem nie odczuwam zagrożenia z tytułu ukrytych kosztów tudzież innych "bankowych forteli" mających na celu zwabić klienta. Toteż dokonując podsumowania moja ocena będzie jedynie notą najwyższą, o czym może świadczyć fakt, iż jestem wieloletnim, a zwłaszcza zadowolonym klientem tegoż banku.