Opinia użytkownika: losiowaty
Dotycząca firmy: abra
Treść opinii: W dniu 21.10.2014r. zamówiłem Regał. Regał miał być dostarczony 23.10.2014r. Nikt do mnie nie dzwonił ze sklepu. Poszedłem odebrać regał 24.10.2014r i towaru nie było a pracownica nie potrafiła udzielić mi informacji. Nadal nikt nie dzwonił do mnie w sprawie zamówienia. Ponownie byłem w sklepie po odbiór regału w dniu 28.10.2014r i towaru nadal nie było. Sprzedawca zaoferował mi towar z ekspozycji lub czekać nie wiadomo ile. Postanowiłem wystąpić o zwrot gotówki. Jako że ABRA S.A. pobiera zadatek na zakup mebli z art. 394 § 1 kodeksu cywilnego zwrot zadatku jest w kwocie dwukrotnie wyższej. Na moją prośbę o zwrot zadatku od sprzedawcy dostałem informację że zwracają tylko kwotę wpłaconą a sprzedawca nie będzie dokładał z własnej kieszeni. w dniu 29.10.2014r byłem w sklepie po raz kolejny złożyć odstąpienie od umowy - sprzedawca nie chciał przyjąć tego odstąpienia zasłaniając się że dzisiaj nie ma kierownika na sklepie. Po dłuższej rozmowie sprzedawca powiedział mi, że rozmawiał z kierownikiem regionalnym i stwierdzili że chyba więcej wydałem na paliwo. W końcu sprzedawca przyjął odstąpienie ale skwitował mnie słowami " takiego upierdliwego klienta jeszcze nie miałam"