Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Empik w Łomiankach jest swoistym, negatywnym fenomenem jeśli chodzi o obsługę klienta. Generalnie jest to najbliższy Empik względem mego miejsca zamieszkania, stąd niejako jestem zmuszona robić tam zakupy lub zamawiać internetowe zamówienia, jeśli chcę oszczędzić czas. Niestety nie oszczędza to moich nerwów. Podczas ostatnich zakupów jak zwykle wchodząc do sklepu nie natknęłam się na ani jedną osobę z obsługi. Na terenie sklepu oprócz mnie było paru klientów i nikt z pracowników. Na półkach zasadniczo panował porządek, lecz ponieważ jest to dość mały sklep, nie ma tam za wielkiego wyboru. Mimo wszystko jednak znalazłam interesującą mnie pozycję i udałam się do kasy. Po około 8minutach oczekiwania zjawił się ktoś z obsługi. Nie zostałam przeproszona za to, że musiałam czekać. Bez żadnego słowa typu "dzień dobry", "do widzenia", "zapraszamy ponownie" zostałam obsłużona. Kiedy zakończona została transakcja, pracownik wyszedł zza kas i ponownie udał się na zaplecze, pozostawiając sklep bez nadzoru. Niestety taki stan rzeczy dzieje się tam notorycznie i choć zaglądam do wielu Empików w różnych częściach Warszawy i Kielc, to nigdy nie spotkałam się z tak lekceważącym podejściem personelu, jak w Łomiankach.