Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Centro
Treść opinii: W lipcu tego roku zakupiłam w Centro sandałki, które po niecałym miesiącu użytkowania zaczęły się rozklejać. W sierpniu oddałam je na reklamację. Pracownica sklepu wraz ze mną wypełniła zgłoszenie reklamacyjne, w którym zaznaczyła, że interesuje mnie tylko i wyłącznie naprawa obuwia lub zwrot gotówki. Zaproponowała mi możliwość wymiany obuwia na jakieś inne, które będzie dostępne w kolekcji, lecz odmówiłam. Po 17 sierpnia reklamacja miała zostać rozpatrzona. Do Centro udałam się pod koniec sierpnia, gdyż wtedy wróciłam z urlopu. Jakież było moje zdziwienie, gdy po przyjściu do sklepu, jego kierowniczka poinformowała mnie, że reklamacja została rozpatrzona i mogę wymienić obuwie na jakieś inne, dostępne w sklepie i mam na to 30dni. Kiedy zapytałam się o zwrot gotówki lub naprawdę o która ubiegałam się w zgłoszeniu reklamacyjnym, usłyszałam, że reklamacja została rozpatrzona tak a nie inaczej i mogę tylko wziąć nowe buty w cenie starych. Powiedziałam, że się zastanowię, po czym wyszłam ze sklepu. Powróciłam tam w październiku, z wydrukowaną odpowiedzią z UOKIK, których poprosiłam o ustosunkowanie się w mojej sprawie. Oczywiście Centro nie miało prawa wymuszać na mnie wzięcia u nich kolejnej pary butów, w szczególności, gdy w zgłoszeniu reklamacyjnym było jasno napisane, że interesuje mnie tylko wymiana na nowe lub zwrot gotówki. Gdy pojawiłam się w sklepie i podczas rozmowy z kierowniczką powiedziałam, że chcę zwrotu gotówki a nie innych butów, ta dość zdenerwowana stwierdziła, że ona nigdy nie mówiła, że nie mogę otrzymać z powrotem moich pieniędzy, że wiele osób bierze u nich nowe buty, a tylko ja się (tu cytat) "bulwersuję". Kiedy powiedziałam, że podczas naszej ostatniej rozmowy padło stwierdzenie, iż mogę jedynie wziąć nowe obuwie, kierowniczka jeszcze bardziej zaczęła się upierać, że nic takiego nie powiedziała. Ostatecznie zwróciła mi gotówkę, lecz była z tego powodu mocno niezadowolona. Niestety celowo zostałam wprowadzona w błąd, żebym przymuszona wzięła u nich kolejną parę butów i nie zabierała ze sobą mojej gotówki. I choć asortyment Centro jest bogaty i dość ciekawy, a ceny konkurencyjne, to przez ten incydent z reklamacją więcej nie zrobię tam zakupów.