Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: Jestem stałą klientką sklepu New Yorker w Galerii Wisła w Płocku. Odwiedzam go średnio trzy razy w miesiącu. Obsługa jest bardzo miła, pomocna i kompetentna. Już na wejściu do sklepu klient jest witany z uśmiechem, a po krótkim zapoznaniu się z asortymentem, oferowana jest pomoc jednej z pracownic. Dziewczyny chętnie pomagają w znalezieniu danej towaru. Gdy nie ma go w salonie, w którym jestem, chętnie oferują sprawdzenie dostępności w innych salonach w Płocku.W sklepie panuje ład i prządek. Pracownicy nie rozmawiają między sobą, nie stoją skupieni w grupie. Wręcz przeciwnie. Pracują na wysokich obrotach, ciągle układając towar, poprawiają składania ubrań, opróżniają przymierzalnie. Wysoką jakość obsługi można również zauważyć podczas finalizowania zakupów przy kasie. Kasjerka z uśmiechem proponuje produkt dodatkowy przy kasie ( np. skarpetki, portfel, biżuteria), informują o aktualnych promocjach, w czytelny sposób informują o kwocie do zapłaty. Po finalizacji zakupu Klient jest miło żegnany oraz zaproszony do kolejnych odwiedzin sklepu.