Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Dnia 24.10.2014r. robiąc zakupy w markecie Carrefour, w trakcie poszukiwań jednego z towarów, poprosiłem o pomoc jedną z obecnych na sklepie pracownic, na plakietce widniało imię Sylwia. Kiedy zapytałem się o dostępność towaru, oraz jego umiejscowienie, dostałem wskazówki gdzie znajduje się towar, natomiast gdy nadal nie mogłem go odnaleźć, Pani podeszła do mnie i wskazała mi dokładne położenie towaru. Uważam że wiedza dotycząca dostępności towaru była bardzo dobra, Pani Sylwia była miła i uprzejma. Natomiast przy kasie czekała na mnie niespodzianka - długa kolejka. Na 4 kasy, otwarta była wyłącznie jedna. Jeśli chodzi o czas, to obsługa była sprawna, natomiast niewystarczająca ilość otwartych kas była przyczyną kolejki. Przy kasie utrzymany porządek.