Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: W dniu dzisiejszym byłem zmuszony zadzwonić na infolinię sieci Play, ponieważ przestał mi działać internet w telefonie po wykupieniu dodatkowego pakietu. Zadzwoniłem na infolinię przygotowany na zbyt długi, jak zwykle, czas oczekiwania na połączenie. Ku mojemu zaskoczeniu, konsultant niemalże od razu odebrał telefon. Po krótkiej weryfikacji i przedstawieniu mojego problemu otrzymałem prośbę o chwilę czasu, gdyż trzeba coś sprawdzić na koncie. Konsultant wyciszył się na minutę. Po chwili odezwał się ponownie z informacją o tym co zrobił i co ja powinienem zrobić. Podziękowałem za informację i przystąpiłem do rozwiązywania problemu zgodnie z poleceniem jakie dostałem od konsultanta. Jego rozwiązanie okazało się strzałem w dziesiątkę i wszystko teraz działa jak należy.